Kort om mina senaste år.



måndag 10 januari 2011


Lite vårbilder.
Ännu en dag med huvudvärk. Men det känns som det skulle försvinna succesivt nu. Tror det beror  på att jag hoppar över socker i alla former och gjort det nu i två dagar. Jag blev så trött på mig själv i lördags när jag märkte att jag små åt hela tiden och att det oftast var något med socker i. Som bekant livnär sig cancerceller på socker. Jag vet inte varför jag inte tagit bort det tidigare. Jag som verkligen i grund och botten hatar det "vita giftet". Hoppas på att jag skall kunna hålla mig till detta nu i fortsättningen men om det stämmer så skall 14 dagar utan socker göra så man slipper sockerbegäret. Konstigt, när det gäller tobak så försvinner det ut kroppen på tre dagar. Men det kanske inte är samma sak. Men "man" säger att "det vita giftet" är farligare än tobak och knark. Vad vet jag! Jag läser en massa men jag är ingen vetenskapskvinna. Jag gör som de flesta andra, tar till mig det jag vill tro på. Rätt eller fel, jag skall försöka att klara dessa 14 dagar. Så får vi se vad som händer. Abstinens huvudvärk är det säkert som jag har och den skall förhoppningsvis avta allt eftrsom för att vara borta efter max sju dagar.

Nu börjar skolan och det är tillbaka i vanliga rutiner. Skönt med jullov men det är nog bäst med vanliga rutiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar