Kort om mina senaste år.



söndag 9 januari 2011

Huvudvärk hela dagen.

Imorse vaknade jag med huvudvärk och den har inte försvunnit. Är påfrestande att vara i en baskethall med all musik, hejande, klappande och stim runt om. Men jag vet att det är farligt att ge efter och stanna hemma och tycka synd om sig själv. Det var helt klart värt att komma till hallen och se malbas vinna över Helsingborg gånger två. Killarna krossade för första gången p flera år Helsingborg och vann med hela 26 poäng, härligt och bra jobbat killar. Hjälpte till i kiosken hela dagen och det var en full hall så det gick i ett. Men med bra männsikor runt mig som förstår att jag kan vara lite dålig ibland kan vi fördela uppgifterna mellan oss. Jag gjorde däeför inte mer än jag var tvungen men var ändå till hjälp.

Men jag är lite orolig för huvudvärken eftersom jag känner mig lite sjuk allmänt men kanske är det bara en förkylning på gång som startar så här. Vi får se, men jag hoppas vakna utan värk imorgon.

Nu har vi bara slask ute. Plusgrader och nästan all snö har smält. Inget kul eftersom man säger att mer snö är på väg. Två tråkiga månader att gå igenom i alla fall om man bor i Skåne.

TACK alla snälla personer runt mig som bryr sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar