Kort om mina senaste år.



söndag 2 januari 2011

God Fortsättning på det nya året!

(bilder kommer)

Har haft problem att komma ut på nätet men nu ska det ha rättat till sig. Var kanske bara något med klockan under årsskiftet, men jag kan inget om sånt. Nu funkar det igen och det är huvudsaken.

Jag önskar er alla ett riktigt, riktigt bra 2011 där era stora önskningar går i uppfyllelse. Jag har inget nyårslöfte till mig själv men en enormt stor önskan att jag skall kunna bli opererad och frisk under året. Såklart håller jag alla mina önskningar vid detta. Det är om önskan går i uppfyllelse, ett mirakel. Mirakel kan hända. Det SKA hända i mitt fall.

Vi hade en lugn, mysig nyårsafton i goda vänners sällskap. God mat, gott sällskap, urtjusiga raketer många av våra barn var med, ja, vad kan man önska mera? Jag kan inte tänka mig något bättre.

Idag är det den andre januari och dags för Lundaspelen. Under några dagar framåt kommer jag och Marcus och till viss del även Emelie tillbringa vår tid i Lund (jag kommer även att varva detta med behandling måndag och tisdag). Det är europas största ungdomsturnering i basketboll och de senaste 10 åren har jag varit där troget under alla år med alla mina tre barn. Vissa år har samtliga spelat och då kan jag lova att det varit ett flängande mellan alla hallar. I år är det bara Marcus som spelar eftersom Emelie än så länge efter sin operation inte får spela match på en månad till. Men vi kollar klart andra Malbaslag också. Premiär matchen blir idag kl 13.20 i Tunahallen. Då hoppas vi på vinst för Malbas blå i U16.

TACK för en trevlig nyårskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar