Kort om mina senaste år.



söndag 23 januari 2011

Så var denna helg till ända!

Så var denna dag till ända. Bara basket, basket och åter basket. Massa olika uppgifter till höger och vänster och mitt i detta en bil som blivit påkörd men punktering på vänser framsida. Fick hjälp med att byta däck idag så nu står bilen här utanför igen med ytterligare skador som jag själv inte orsakat och som jag inte får hjälp med heller. Så orättvisst. Jag har inte gjort annat än varit vänlig och hjälpt till med ett arrangemang och får detta på köpet. Jättetråkigt tycker jag. Helgen gick bra för våra P95 tjejer som går vidare en omgång medan killarna missade med 4 poäng. Men det var nog välförtjänt. Så får de koncentrera sig på något annat igen.

Väntar med spänning om min snälla läkare kommer få kontakt med professonr. Hon lovade ringa varje dag tills hon får besked. Hon vill ha ett svar och veta hur vi skall gå vidare i min behandling. Jag hoppas och hoppas och lever endast på hopp men förhoppningsvis kommer hon fram och kan få svar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar