Kort om mina senaste år.



tisdag 12 oktober 2010

Malmö, here we come!

Så var det då dags att åka hem igen. Tack för denna gången Barcelona! Som vanligt har vi haft det intressant, kul och en ny upplevelse att lägga till minnet. Tiden flyger bara förbi och allt man ville hinna med är bara avverkat till hälften. Men så igen kommer det fler gånger och varje gång vi är här får vi uppleva något nytt och det är charmen med städer som har alla sorters kulturella och vanliga nöjes attraktioner.
Nu lyfter snart planet hem till Malmö och imorgon är det dags för min andra omgång med cellgiftsbehandling. Jag skall påbörja en ny behandling och är lite nervös hur den skall påverka mig men jag kommer i alla fall inte att tappa håret denna gång.

TACK för alla mysiga minnen tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar