Kort om mina senaste år.



lördag 19 mars 2011

En lördag.

Idag tror jag att jag puschat mig själv lite väl mycket. Var på tre basketmatcher. Två som Marcus spela och en herrlagsmatch. Vinst i samtliga och det är fantastiskt. Jag har inte gjort mer än tittat på. Snälla Tommy såg till att jag fick en specialstol att sitta på så jag skulle klara av det. Alla som varit på en basketmatch vet hur livligt där kan vara och hur mycket man lever sig in i varje. Man blir trött både i kropp och knop, konstigt nog. Men kul är det och mycket socialt. Efter matcherna blev det en kvällspromenad med Selma. Hon har i motsats till mig överskottsenergi. Men nu är detta gjort. Nu blir det till att vila kroppen så ska jag säkert må riktigt bra imorgon.

TACK för en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar