Kort om mina senaste år.



tisdag 1 mars 2011

Läkarbesök

Så igår var det så dags för kontroller och därefter läkarkontroll. Alla mina prover från morgonen var ok eller mycket bra. Mina markörvisare var innan metastaserna togs över 12 numera är det 2. Alla andra prover var tillfredsställande. På Ultraljudet såg allt bra ut så prefessorn var mycket nöjd. Alla metastaser i levern ÄR BORTA!!!!!!
Återbesök om en månad. Detta är fantastiskt, helt otroligt. Kan ni förstå? Jag har klart ont så jag känner det men helt känslomässigt omöjligt att hänga med.

Vi har fortfarande bara ett fel och det är att "levern läcker" lite för mycket. Jag fick en mindre påse igår och nu hoppas man kunna ta bort den imorgon. Styngnen skulle egentligen tagist bort igår men jag tror sköterskan blev lite förvirrad för när man skulle ändra slang visade det sig att man fick göra ett större "hål" som sen skulle sys igen så det blev lite mycket. Nu hoppas jag bli av med allt i morgon. Tyvärr får vi inte lämna Paris förrän på fredag i fall det inte skulle vara bra imorgon har vi några dagar till på oss.

Hoppas, hoppas vi kan åka då för hotellrummet börjar bli lite trist, omgivningen är inte alltför roande, kläderna börjar tryta och hemlängtan är mycket stor. Erika och Marcus åkte hem igår kväll och jag var "nästan" avundsjuk på dem men framför allt OOOO, så gärna jag velat följa med dem. Vilket stöd de varit till mig.

Tack, Tack för allt fint ni gör för mig, mina underbara barn!

3 kommentarer:

  1. Det är fantastisk att han kunde fria lever från
    alla metastaser,och ny omgång cyto väntar dig säkert
    och alla prover är bra,du är super kvinna Karin
    hoppas att dom opererar din tarm tumör snarast och ta det lugn så att ni kan komma hem snart
    /Marie

    SvaraRadera
  2. Underbart karin,man blir lycklig i själen av att höra om dej.Snart fredag o du kan kanske sova i egen säng:-)

    Varm kram till dej,nenne

    SvaraRadera
  3. Härligt med alla positiva nyheter! Snart är du hemma.Tänker på dig!Kram.Chantal

    SvaraRadera