Kort om mina senaste år.



lördag 5 mars 2011

HEMMA!

Nu är jag hemma och alla barn, släkt och vänner omkring mig. Så underbart! Hur det än är så har man ju sitt och på något sätt är det skönt att bara "vara" och finnas till i sitt egna hem. Inte för att jag är speciellt "hemsjuk". Men vi detta tillfälle är det otroligt skönt att kunna göra som man finner bäst själv.

Har turen att ha en väninna som kommer hem och lägger om mitt "hål" varje dag tills man tar emor mig på sjukhuset. Men det är ju inte bara det att hon gör det. Hon kommer hem till mig och gör det vilket innebär att jag slipper åka iväg. fantastiskt skönt bara det.

En vilodag till sen dags att ta itu med all post, telefonsamtal och allt övrigt som blivit efter under de veckor jag varit borta. Får börja med att ringa och få någon som kan göra "bakterietest" på mig. Hoppas på att få tillbaka mer och mer av nya krafter och att sömnbehover börjar avta.

TACK alla som hållt tummarna för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar