Kort om mina senaste år.



söndag 13 mars 2011

Underbart väder.


Lite bilder tagna i Paris på mina underbara barn Emelie, Erika och Marcus.

Vilket underbart väder vi haft denna helg. Idag har det varit 8 grader och nästan helt vindstilla här i Malmö.  Kom på mig själv med att jag inte ens satt på mig handskarna  under en av mina promenader med Selma idag. Jag brukar så gott som alltid ha dem på så fort jag lämnar hemmet. Dels för att jag alltid fryser om händera och dels för att slippa bli smittad av någon i affärer och så. Fick höra igår att man säger att mars månad ska vara den absolut största smittriskmånaden  med förkylningar, influensor och vinterkräksjukan. Bäst att behålla handskarna på åtminstonde när jag är bland folk ett bra tag till. Inser att jag är ett lätt fall att överföra smitta på. Men "peppar, peppar ta i trä", hittills har jag klarat mig bra ovh det tänker jag fortsätta med.

Fick omlagt mitt "hål" idag. Det ser mycket bättre ut idag från igår och nu märks det att det börjar läka. Underbart att höra. Igår var jag mycket bekymrad men det känns otroligt bättre idag. Ska säkert fortsätta att läka nu fast det kanske tar lite längre tid.

TACK för underbar hjälp av mitt "hål"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar