Kort om mina senaste år.



tisdag 15 mars 2011

Fortsatt bättring.

Jag fortsätter att bli bättre och bättre för var dag som går, även om det går sakta. Men som man säger sakta men säkert. I alla fall känns det så nu. "Hålet" är mycket bättre och har minskat i omfång. Läker nu som det ska. Nu vill jag inte ha fler insidenter med detta. Hoppas jag slipper samma sköterska på torsdag på läkarstationen, för det var inget bra.

Har idag fått skjuts av en granne, som har en jätte gullig Golden Retriwer, ner till Limhamnsfältet. Selma blev så glad så. Hon fick äntligen springa fritt i en timme och jag kunde lunka i min takt. Kändes helt fantstiskt att vara ute så länge och dessutom röra på mig hela tiden, trots snigelfarten. Har gjort underverk med mig idag även om jag blev trött och behövde vila när jag kom hem, såklart.

Sista dagen för sprutan idag, Yeess! Underbart. Med andra ord känns det just nu bara bra och så vill jag att det skall fortsätta.

TACK underbara granne för att jag och Selma fick sällskap och skjuts idag!

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa om dina framsteg Karin! Tänker ofta på dig!
    Kram från Chantal

    SvaraRadera
  2. Hej,
    Tack. Nu kan jag snart köra bil och tänkte komma och hälsa på dig när det går. Men tyvärr vågar jag inte riktigt ännu. Flyttade bilen för jag var tvungen igår. Det gick, men jag upptäckte hur rädd jag var. Kanske nästa vecka, när det passar dig? Kram Karin

    SvaraRadera