Kort om mina senaste år.



onsdag 2 mars 2011

Fredag bär det av till Sverige!

Idag är alla stygn och slangar borttagna. Inget kvar. Bara en del efterarbeta som man får ta hand om i Sverige nu. Bandage skall bytas varje dag ett tag framåt. Man gör det här imorgon, sedan blir det hemma resten av gångerna. Så otroligt skönt att kommit så här långt. En månad "cellgiftsfritt"" sedan dags att påbörja nästa steg. Innan vi vet vad jag ska fortsätta med skall det vara återbesök i Paris i slutet av mars.

Känns klart konstigt i magen efter att man tagit bort slangen så skall allt inom mig falla på plats. Sedan är det bara till att hämta nya krafter och ut i friska luften, hämta energi och gå så mycket jag orkar. Men bara tanken på detta får mig till att må bra. Jag gillar att röra på mig, jag gillar att gå och jag älskar naturen. Det känns inte som något jobbigt alls. Det svåraste kommer bli att känna av var gränsen för vad jag orkar med kommer vara. Har en tendens att ta ut mig istället, vilket inte är positivt det heller för det kan ge bakslag.

Just nu känns det väldigt ljust. Mars månad har vi kommit in i. Februari är slut, årets längsta månad (känns så fast den är kortast). Dagarna börjar bli längre och snart kommer våren.

TACK Paul för all hjälp du gett oss under dessa dagar vi varit i Paris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar