Kort om mina senaste år.



måndag 21 mars 2011

Våren här för att stanna?

Så underbart att slippa ha alla vinterkläder på sig även om man fortfarande inte kan lägga av sig allt. Ser ju ut att bli en riktigt hyfsad "vår"vecka.

Börjar närma sig läkarbesök nu. Lite nervös är jag allt även om jag egentligen inte tror att jag behöver vara det. Första besöket ¨på onsdag med min svenska onkolog och på söndag åker jag till Paris för att på måndag träffa professor Adam. Har säkert redan skrivit om detta för er som kommer ihåg det, men det är mest detta jag har tankarna på just nu. JAg vill ju så gärna att inget har förändrats med levermetastaserna. Jag vill att samma resultat ska stå sig, dvs inga nya tillkommet och noll metastaser ilevern.

Känns bra efter helgen att ha varit igång så mycket men nog var jag trött i kroppen igår och det kändes allt lite "träningsverk" imorse när jag skulle gå upp. Fick sova en extra timme. Att promenera och umgås med "basketfolk" får mig att tänka på annat och det kan jag verkligen behöva.

TACK för en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar