Kort om mina senaste år.



onsdag 29 juni 2011

En varm underbar dag!

Även om det var mer än 33 grader i skuggan i Paris tycker jag vi haft en fantastisk dag här i Malmö med 26 grader i skuggan. Fullt tillräckligt. En fantastisk kväll som jag tillbringade med en vännina i Västra hamnen. Vi drack lite vin och åt gott samtidigt som vi njöt v sommarkvällen och den underbara utsikten med havet och bron i bakgrunden. Med andra ord en helt fantastisk kväll som jag hoppas kommer upprepa sig många gånger under denna sommar.

Ingen sköterska har ringt mig hittills så då tar jag bara för givet att det blir sista behandlingen imorgon. Kan inte sluta undra över om det förra gången blev uppskjutet pga att jag varit övermodig och motionerat för mycket men egentligen är det inget att spekulera i för jag kommer aldrig att få veta svaret.

Så nu räknar jag med en veckas frånvaro av allt förnuft och sedan påbörja återhämtning och krafter för vad jag hoppas operation i Sverige. Kommer inte nöja mig med ett nej och om det blir utlandet  igen. so bee it... Varför ska man behöva kämpa när det kan vara så enkelt, det förstår jag inte. Varför är det ingen diskussion i utlandet medans man här i Sverige har så svårt att fatta vettiga beslut. När ska vi ingå i EU och få vård i det land vi önskar?

TACK för en underbar kväll i Västra hamnen med gott vin och trevligt sällskap!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar