Kort om mina senaste år.



lördag 11 juni 2011

Student

En fantastisk dag för Erika blev det. Vi hade försökt med allt vi kunde för att få en dag för henne som hon aldrig kommer glömma och jag tror vi lyckades. Med vissa smärre incidenter under dagen som en sko som gick helt sönder och ett klännings band gick av som höll upp hennes klänning. Det ordnade vi under tiden. Lyckad fest med mycket god mat från Jacobs catering i Lund. Många vänner och släktingar.  Men idag är vi trötta, med all rätta.

Fanns bara en sak som nästan fick mig att tycka att dagen inte var bra. När vi väntade på att Erika skulle släppas ut ringde sköterskan från sjukhuset och meddelade att mitt kalium värde är för lågt igen. Måste börja äta tabletter per dag och göra nytt prov på måndag morgon. Risk att man skjuter upp min behandling vilket jag naturligtvis inte vill. 3 tabletter om dagen unde lördag och söndag ska förhoppningsvis höja värdet.

TACK för en lyckad student!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar