Kort om mina senaste år.



torsdag 23 juni 2011

Ny dag...

Så har ytterligare några dagar gått och energin kommer smygande på mig. Inte allt för mycket åt gången men lite mer för varje dag. Nu har jag påbörjat nedräkningen för sista behandlingen på ett bra tag, hoppas jag. För den delen hoppas jag att det är sista gången för all framtid. Jag hoppas på operationer och att slippa fler giftbehandlingar.

Så dålig kondition jag har nu. Men det är kanske ok för jag tror ändå att min grund finns där och att den kommer ganska så snabbt tillbaka när jag börjar ta i. Kanske tom så att jag kan börja på gymmet i sommar. Det hade varit härligt. Kanske även zumba, fast då får jag nog ha tjuvtränat lite för mig själv här hemma annars tror jag att jag hade skämts. Tror inte jag har kvar någon taktkänsla alls längre. Det är väl konstigt att gifterna även påverkar vårt balans- och kordinations sinne. Undrar om allt kan komma tillbaka med träning och "lite" friskare kropp? Vi får väl se.

Märkligt väder vi har just nu. Ena timmen strålande solskin och hyfsat varmt. Nästa stund regnar det och känns nästan kallt. Får se vem som får rätt med vädret imorgon, svenskarna eller danskarna. Oftast är det nog tyvärr danskarna som har rätt om vårt Skåne väder och har de det imorgon lär vi få duka midsommarbordet inomhus.

TACK för en mysig dag med två av mina barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar