Kort om mina senaste år.



måndag 6 juni 2011

Lite nervös är jag ändå!

Lite nervös inför morgondagen är jag ändå. Tänk om det är fler metastaser, fast jag vet att jag inte får tänka så. Jag hoppas jag kan få ett svar direkt.

Bara studentfester denna vecka. Mycket som ska ordnas och fixas, men det ordnar sig säkert. Största problemet för mig är att jag inte ska glömma vad jag ska göra. Jag har en massa minneslappar för att försöka få ordning på det men ändå kommer det nya saker hela tiden. Men det är kul samtidigt så lite angenämt problem är det ändå. Samtidigt som Erika har student så har Marcus sin bal att gå på. Kläder skall ordnas, för ute i sista stund ska man ju vara. Nu är detta inte mitt fel utan hans eget- har inte velat gå med sin mamma tidigare. Kavaj, byxor och skor ska ordnas. Det blir säkert bra när det blir klart. Imorgon blir det i alla fall en studentfest att gå till och det ska bli kul.

TACK för att jag mår så pass bra denna vecka att jag klara med studenten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar