Kort om mina senaste år.



fredag 17 juni 2011

Ok, dag.

Är klart trött från all behandling med trots det är det ändå en ok dag. Har ju fått magtabletter utskrivet och det hjälper säkert till en hel del tillsammans med Primperan, illamåendetabletter. Men rastlösheten i kroppen finns kvar. Den som gör att man inte riktigt vet vad man skall göra för även om man gör något känns det som en inre oro hela tiden. Hoppas att den försvinner snart men det var en av de biverkningar som försvann sist förra behandlingen. Blir av med pumpen imorgon och då ska jag gå en riktigt långpromenad. Men först ikväll ska vi ut och äta och då hoppas jag att jag inte har så mycket känningar av biverkningarna.

TACK för fin skolavslutning på Bergaskolan!

4 kommentarer:

  1. Hej Karin!

    Hittade hit via Kjells blogg och jag känner att du har mycket att "ge" både mig och andra, så jag undrar om jag får lägga upp en länk hit på min egen blogg?

    Hoppas middagen blev helt fantastisk med mycket god mat och dryck, om så bara ett litet glas vin! Det är du värd som genomgår denna kamp!

    Styrkekram Tina

    SvaraRadera
  2. Tack Tina, middagen blev helt ok trots tröttheten.

    Klart det är ok att länka till min blogg men jag skulle gärna vilja veta din bloggadress så jag kan läsa om dig. Jag hoppas alltid att jag kan hjälpa någon med den erfarenhet jag har fått under dessa år.

    SvaraRadera
  3. Hej Karin!

    Om du trycker på mitt alias uppe i kommentaren kommer du till mig (ska man iaf göra ;) - adressen är http://angeluscustos.wordpress.com.

    Tack för ditt svar och då lägger jag in en länk hit på min blogg nu :)

    Styrkekram

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Ja, så dumt av mig. Kan jag länka till dig på min sida? Vill gärna fråga innan jag gör det.
    Har inte hunnit läsa allt om dig, mest för att jag inte orkat ännu. Men det verkar som du själv har det mycket tufft därför vill jag gärna sända även dig en styrkekram.

    SvaraRadera