Kort om mina senaste år.



onsdag 8 juni 2011

Snart är det student...

Så här stilig kommer min son vara när han imorgon skall gå på sin första bal. Kanske inte vad jag hade tänkt mig, men så är det inte jag som skall gå. Det här kan han använda flera gånger dessutom och är inte bara för en kväll. Han har ju sin systers student på fredag så det blir använt flera gånger på en gång. Suveränt. Så stor tycker han att han har blivit att mamma får absolut inte följa med och välja. Även om jag säger att hans styrasystrar mycket väl kan gå ut och handla med mig.

Idag har det bara blivit tårt bakning. Har hittat två recept som dels är goda och dels går att göra några dagar innan utan att de tappar smak. Det är snarare tvärtom , de blir bara bättre av att få stå till sig några dagar. Mitt i allt kom jag på att jag måste komma ihåg att ta prover imorgon. Får göra det på morgonen för sen blir det fullt upp med stolar, bord och tältresning. Sen ska allt dekoreras också. Senaste väderprognosen är att det ska bli regn hela fredagen och dessutom betydlgit kallare. Hoppas verkligen att de har fel. Går inte att sitta i ett tält då. Det kommer bli rent för kallt.

Imoprgon kväll kommer Emelie, Jippi!

TACK för att Tårtbakningen gick så bra idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar