Kort om mina senaste år.



torsdag 30 juni 2011

Ingen doshöjning idag!

Var lite nervös att man skulle höja min dos idag för då vet jag att jag med en gång skulle bli sämre. Det känns ändå ok idag. Har varit ute en lång runda med Selma i hopp för att svettas ut en del gifter genom porerna och för att få igång blodcirkulationen bättre (ett tips från Kjell Broberg). Känns som det har haft effekt på mig . Men jag är rädd för att ta i för mycket för sist orsakade de mest troligt ett fall av de vita blodkropparna. En sak jag lidit mycket av är illamåendet men jag har fått utskrivet en starkare sort idag som jag kan varva med Primperan så förhoppningsvis slipper jag detta denna gång. Men denna eviga trötthet...

Tror hela världen utom jag har upptäckt Lance Armstrongs böcker. Om det finns fler dåligt pålästa kan jag oerhört varmt rekommendera er att läsa dem. Lovar att ni kommer beröras på ett mycket annorlunda plan. Har dock inte hittat dem på svenska med de är mycket lätta att förstå på sitt original språk. Och, oooo vilken fantastisk man han är och då menar jag inte för att han vunnit Tour de France sju gånger efter han besegrat cancern (3% chans att överleva var hans odds) utan han levnadssätt som ändrades med hans sjukdom, men läs den om du inte redan läst dem och läst dem i rätt ordning för då för man nog bäst bild av hans böcker som i sig är fristående.

TACK Lance Armstrong för allt du delar med dig av! Stark och berörande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar