Kort om mina senaste år.



fredag 3 juni 2011

Tisdag ureologen

Har fått tid till ureologen på tisdag redan. Jag hoppas jag får besked med en gång om det är en divertikel eller cancern som fortsätter leva sig eget liv. Skönt att slippa mer väntan på den tiden. Har inte fått någon ännu till nya PET röntgen och det kan nog dröja ett bra tag till.

Idag var jag ute och gick i min snabba takt i hela två timmar. Underbart väder och underbar promenad längst efter havet. Erika hade med Selma så jag passade på att jaga bättre kondition. Jag kollade inte tiden, det bara blev så för jag njöt från början till slut. Önskar jag kunde göra detta varje dag men det är alltid så mycket som kommer ivägen. I regel inte viktig men i min takt blir ofta det lilla mycket.

Snart är det student vecka och stress med tårtor, mat, is, tält och dukningar. Men det kommer säkert bli bra och snabbt. Erika tar studenten på en fredag vilket i regel innebär att gästerna stannar längre för alla är lediga dagen efter men det är klart bara kul men ställer lite mera krav på kvällen. Hoppas bara att Erika ska bli nöjd för det är det viktigaste. Tyvärr ska inte vädret hålla i sig nästa vecka. Jag tycker synd om alla flickor som vill gå i sina fina, tunna vita klänningar och envisas med att inte sätta på sig åtminstone en kofta och är vrålförkylda dagen

TACK för en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar