Kort om mina senaste år.



torsdag 2 juni 2011

Mår bra!

Mår fortfarande bra och känner inte så mycket av biverkningarna som jag brukar. Lite märkligt, sex dagar tog det för mig att bli av med de värsta och längsta biverkningar och så bara försvinner så gott som allt på dag sju och sedan dess har jag mått riktigt bra. Hoppas att jag kan ha hämtat mig så pass mycket till nästa behandling för på dag tre ska jag gå ut med några vänner och äta. Vi gör detta tillsammans en gång i halvåret och vi brukar ha superkul tillsammans men inte känns det bra att träffas om hela kroppen är rastlös, ögonen svider, huvudet värker och en allmän olustkänsla infinner sig. Men har jag tur tar det inte så många dagar nästa gång. Jag håller på att förbättre min kondition. Har en runda jag brukar ta själv som tar ungefär en timme med bra kondis. Idag var jag inne på en timme och tio minuter vilket är tio minuter bättre än för två dagar sedan. Det är kul att sporra sig själv och jag är säker på att det kommer belöna sig i längden.

TACK för att jag mår så hör bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar