Kort om mina senaste år.



måndag 13 juni 2011

Nya proverna tagna

Var och tog nya prover i morse men har inget hört från sjukhuset efter det. Antar men jag gissar mest att allt var ok och att jag kan få min behandling imorgon. Vill inte vänta några dagar för då kommer det kännas som man skjuter upp allt ytterligare. Det återstår bara två behandlingar till och nästa om två veckor men jag har inte så mycket att sätta emot här. Är proverna dåliga så är de. Den 28 juni är tanken att sista behandlingen skall vara och sedan får jag vänta tre veckor på att man ska ta PET röntgen. Egentligen har jag ett återbesök i Paris då men nu säger man att jag ska få operationerna i Malmö/Lund. Men jag vet inte hur mycket jag kan lita på det. Har i varje fall inte avbokat ännu och jag kommer vänta ett tag till innan jag gör det för jag vill vara på min säkra sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar