Kort om mina senaste år.



tisdag 7 juni 2011

Klar med undersökning

Ja, nu har jag kollat urinblåsan och allt vara som det skulle. Han kunde inte hitta minsta antydning till metastaser och så lugnad jag blev. Men jag förstår klart att man ville göra undersökningen. Men det var ingen trevlig en. Gick dock snabbt och underbara sköterskor som tar hand om en. Nu är det bara till att vänta till slutet av juli för CT PET´en. Har fortfarande inte fått någon kallelse men det är antagligen normalt. Ett steg längre kommit i alla fall och jag pustar ut ett tag och koncentrerar mig nu på studenten och att Emelie kommer på torsdag kväll. Som jag längtar efter henne. Ska bli så skönt att ha alla tre barnen samlade igen. Hon kommer dessutom med vår franska "tolk" och vän från Paris. Vi bjöd honom till Erikas student. Han har aldrig varit i Sverige så det skall bli kul att få vissa honom vår "lilla" stad. Vi kommer passa på att fira både Marcus och Erikas födelsedagar genom att hitta på något kul. Vi får säkert riktigt kul.

TACK för att det inte var mer metastaser i urinblåsan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar