Kort om mina senaste år.



måndag 21 maj 2012

Är lite frustrerad, igen

Konstig sjukdom, konstiga biverknigar. Än åker man upp än ner. Man vet aldrig från ena dagen till den andra. Men bra dagar ska man ta tillvara på och det måste jag säga att jag gör idag. Har varit ute och gått samma promenad som i fredags men idag kändes det så, så mycket bättre och det känns som det inte kommer ge tillbaka imorgon utan att jag börjar få upp lite av min kondition, även om det är långt, långt kvar. Igår blev halvrunda, inte fort mer strosande och många stopp så det räknas inte. Men klart att det alltid är bra att röra sig. Det som händer nu med min kropp, förutom att grundkonditionen börjar byggas upp, är att jag har kvar en del skrot i lungorna som vill upp, så vad promenaderna gjort är att jag känner hur mycket bättre mina lungor börja må. Konstigt, men i fredags blev jag lite rädd för att jag börjat harkla och hosta igen, till jag förstod att det är kvar och måste ut. Så det är bara att jobba vidare och hårdare så SKA det bli bra. Fortfarande inga nyheter om någon läkartid, frustrerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar