Kort om mina senaste år.



onsdag 30 maj 2012

Metallsmak är vidrigt

En mycket obehaglig metallsmak i munnen har åter igen intagit sin plats. Allt man äter har en smak av metall, och jag kan lova att det är riktigt äckligt. Den kommer jag med största sannolikhet få behålla till juli månad och vad jag än gör kommer det finnas där ändå. Håller på med mitt ingefärste, tar bort smaken för två minuter i alla fall. Och trött, trött blev jag av behandling nummer 3. Så trött att jag halvsov hela kvällen och natten och sov fram till halv elva idag. Men lika trött är jag för det nu. Men nu har jag två omgångar kvar och jag är förbi halvstrecket, yippiii. Två fasansfulla omgångar kvar och sedan blir det uppehåll och Barcelona i en månad. Som jag längtar. Värme, miljöombyte och allt annat som känns som jag behöver nu. Längtar efter den spanska tapasen och kvällarna de fantstiska kvällarna. Det är just nu det som håller mitt humör uppe.
Imorgon är det dags för läkarbesök. Lite oroligt för den senaste tiden har besöken mest fört med sig nya oroligheter. Hoppas på tur imorgon och att röntgenbilderna ska vara åt rätt håll.  Det är även min dotter nummer tvås 20-årsdag. Så hemskt tråkigt att hon firar den utan familjen eller omvänt så jag saknar att vara med henne. Men hon kommer säkert få en underbar dag i alla fall. Jag kommer tänka på henne mest hela dagen i alla fall och önska hon kunde komma hem för en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar