Kort om mina senaste år.



onsdag 2 maj 2012

Dag ett avklarad

Första dagen avklarad. Skulle egentligen haft den ena cellgiftet på en timme men man bestämde att man skulle ge mig det på två istället plus att en sköterska stannade hos mig så gott som hela tiden och det kändes bra. Det blev ingen reaktion annat än i armen som fick ta en del stryk idag, men det blir säkert bra inom några dagar. självklart kom känselstickningarna direkt i fingrarna. Gjorde det misstaget att jag gick på toaletten satta på kranen på varmt men avvaktade inte till det blivit varmt. Det blev en omedelbar reaktion som jag sent kommer glömma och nu kan jag knappt ta i något som inte är över 18 grader. En annan bieffekt är att man blir småhungrig mest hela tiden men man vet aldrig vad det är man vill äta. Ibland vräker man i sig allt för man tror det var det man ville ha andra gånger äter man inte alls för illamåendet kommer så snart man tagit första tuggan. Nu får vi se, en dag kvar med cellgift och så uppehåll i två veckor. Hoppas så att det värsta ska ha lagt sig och inte komma tillbaka med en gång.

1 kommentar: