Kort om mina senaste år.



lördag 19 maj 2012

Bra skor = A och O vid promenader

Tänk vad ett par bra skor kan göra mycket. De senaste månaderna har jag lånat Emelies gamla basketskor när jag varit ute med Selma. Tyvärr är de en storlek för stora så jag visste att det inte skulle hålla så långt tag. Mina favoritskor gick sönder. Igår var jag uppe i stan och inhandlade ett par underbara promenadskor som jag satte på mig och tog med mig Selma ut på en promenad som varade i två timmar. Det kändes underbart. Vädret bästa tänkbara och bara pyttelite ont i ryggen. All denna lurft och all denna energi som jag fick utlopp för gav tillbaka en rekyl som heter duga. Idag har jag kappt kommit upp ur soffan, magen värker och det känns som jag är nyopererad. Trött, energilös och massor med illamående med riktigt magkramp. Det är väl så vi har det numera, upp och ner som en berg och dalbana. Så om det stämmer bör jag vara full av energi imorogon igen och då får vi ut igen och testa. Men om jag orkar kommer jag vägra hålla tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar