Kort om mina senaste år.



tisdag 15 maj 2012

Två tredjedelar avklarat för denna gång

Två tredjedelar avklarat för omgång nummer två. Tre kvar. Verkar som illamåendet är mindre denna gång. (hoppas, hoppas). Jag fik 85% av dosen denna gång. Fick även mer Betapred som jag dessutom ska få med mig i tablettform hem just för illamåendet. Vilket jag inte är glad för. Kortison som gör att man blir illröd i ansiktet och svullnar upp och äter kroniskt till. Men det är återigen som att välja mellan pest eller kolera. Fortfarande ingen ny läkartid i sikte. Man ska (om de gjort det eller inte vet jag inte) ha gått in till sekreterana idag och frågat om de har en lapp från min läkare där om tid till henne för mig. Senast en sköterska sagt till var i torsdags, och det kom hon fram och sa att hon verkligen gjort också, men men ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar