Kort om mina senaste år.



söndag 13 maj 2012

Tankarna är redag på tisdag

Tankarna går redan till tisdag. Dags för nästa omgång. Illamåendet kommer som på en given signal och får det till att vända sig helt i magen som fortfarande verkligen inte har hämtat sig. Men jag ska änndå vara glad. Vi firade min pappas 85 års dagen på en restaurang och jag klarade att äta maten (förutom spagettin) och även lite rödvin slank ner och jag var ändå ok på kvällen och fick behålla allt. Det är positivt. Ska äta ännu på rastaurang idag med och jag hoppas på samma tur idag. Men så får jag också se det som sen är gång två avklarad och bara tre gånger kvar. Nästan, nästan halva tiden. Hoppas att jag får veta en ny läkartid på tisdag för hur det än är så är jag nyfiken på resultatet. Ärret eller såret ska jag nog säga efter i onsdags har jag klart inte sett men det gör inte längre ont så jag behöver ta värktabletter för det, men klart kan jag fortfarande inte använda höger arm som jag ska, men det kommer, det kommer. Fasar lite för hur det kommer kännas när man ska sätta den stora nålen i där för första gången på tisdag, men antar att det kan vara smart att ta en alvedon i förebyggade syfte. Även om jag försöker trappa ner på all onödig medicin (just rätt med tanke på allt man är tvingad att stoppa i sig). Men en bra intention dock. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar