Kort om mina senaste år.



måndag 7 maj 2012

Jag undrar jag ...

Sitter och tittar på ishockyn. Danmark - Sverige, och den är inte allt för spännande 1-4, så tankarna sätter igång och börjar tänka på annat. Som jag skrev var jag ju och gjorde en ny röntgen i fredags och trodde efter att sköterskan sagt att jag skulle få en tid på torsdag till min läkare att en kallelse skulle komma. Fortfarande har det inte kommit och mest troligt lär det inte göra det heller. Så min undran går till när ska jag egentligen få besked på mina njurar. Vad kommer man göra åt det eller ska man bara sopa det under mattan, för lite så känns det. Får höra på onsdag om tid är uppsat annan dag eller om någon kan puscha på det. Men vi får väl se, som sagt van att vänta det är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar