Kort om mina senaste år.



torsdag 17 maj 2012

Tankeställare!

Illamåendet har varit under kotroll idag. Huvudvärken, såklart har nästan varit jobbigast idag. Den tillsammans med tröttheten. Men jag är tacksam över att slippa illamåendet och om det beror på att man gjorde lite annnorlunda vid behandlingen eller för att jag druckit en del färsk ingefärste kvittar, huvudsaken är att jag slipper den. Eftersom jag alltid varit inntresserad av hälsokost/mat vill jag dela med mig av en länk som är upp till er själva att tolka, jag lägger inga aspekter åt något håll
http://tv.naturalnews.com/v.asp?v=66167F96F7CAABFD2B7AE1F19C83BA0C
Men efter att varit på biblioteket och lånat boken "Annticancer-ett nytt sätt att leva, av David Servan-Sehreiber har jag själv ändrat en hel del av min inställning även om jag redan innan höll mig rätt bra till dessa råd. Men boken kan jag rekommendera även om jag inte läst ut den ännu (kanske lovar för mycket). Det finns alltid något nytt att lära sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar