Kort om mina senaste år.



torsdag 24 maj 2012

Mycket intressant bok!

På tisdag är det dags för ny behandling och jag håller tummarna för att jag ska orka med den lika bra som denna gången. Det är dessutom nu mer än tre veckor sedan jag efterlyste att få en tid till min läkare och fortfarande inte ett ord om det. Imorgon är det fyra veckor sedan jag gjorde röntgen. Måste säga att jag tycker det är superdåligt. Tre påminnelser på plats och lovad att sekreterarna skulle fixa en snar tid till mig. Orkar man inte bry sig längre eller vad är det frågan om. Under tiden läser jag Anticancer boken och lär mig mer och mer för varje dag. Mycket intressant bok. Största problemet jag har nu är att jag har en massa gaser i magen som kom efter den senaste operationen. Önskar jag visste hur jag kan bli av med dem, fick inget bra råd från läkaren sist men jag hoppas det försvinner snart i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar