Kort om mina senaste år.



tisdag 1 maj 2012

Halvpanik

Nu kommer lite halvpanik. Jag mår lite halvilla och kan redan nu känna den obehagliga känslan man får när man ligger och får sitt dropp. Det vänder sig i magen på mig redan nu och bara man öppnar dörren till avdelningen och känner lukten från alla vätskor kommer illamåendet. Sen sitter de i ett tag och har man tur hämtar man sig under vecka två, lagom till nästa behandling. Men denna gången är jag lite i halvpanik för att jag blivit av med alla de värsta symptomen från sist och har jag otur kommer alla komma fram med en gång redan imorgon. Min läkare ska ha satt in lite av akutpersonal om i fall att. Så nu kommer ett halvår med trötthet, konstiga händer, fötter, ögon och hals, huvudvärk, magknip och ja lite difussa andra biverknigar. Måtte tiden ändå kännas som att den går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar