Kort om mina senaste år.



torsdag 15 september 2011

Febern vill inte riktigt släppa

Nu har jag haft lite irriterande feber i några dagar runt 38-38,5, vilket inte är mycket men ändå feber. Idag var jag helt feberyr och förstod att jag kanske bör höra om det verkligen skall vara så här. Men egentligen trodde jag mest att det var överanstängning. Jag ringde en kontaktsköterska på sjukhuset som prata med min kirurg som sa att man bör kolla mina blodvärden och så. Ja, inget konstigt egentligen men enligt dem får man inte feber av överanstänging. Det spelar ingen roll vilket nu för proverna tog jag och imorgon förmiddag ringer de och berättar om allt är ok eller om jag ska in igen och träffa läkaren. Jag har annars tid till honom den 21 så jag hoppas att det inte är något annat än normalt.
Kanske var det febern kanske bara min frusenhet och jag skäms lite men idag plockade jag fram vinterjackan.! Ni må tycka jag inte är klok men jag slapp frysa när jag gick ut med Selma och det var mitt mål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar