Kort om mina senaste år.



fredag 23 september 2011

Småmysigt!

Har gått omkring lite och småmyst för mig själv. Tänk vilken vändning det blivit. Helt ofattbart fortfarande för mig. Men visst känner jag mig samtidigt enormt sliten, trött och jag har verkligen inte mycket kraft i mig. Orkar absolut inte mycket varje dag men vad gör det, jag är på rätt väg. Helt underbart. Om en månad eller så kommer jag ha glömt bort denna period också. Den kommer vara som ett minne blått. Frisk luft, promenader och gott sällskap kommer snart få mig att känna att kraft och energi kommer tillbaka. Nu tänker jag på hur jag kommer njuta av varje dag jag kan få arbeta. Men det är just nu ett annat kapitel och ligger på framtiden.

Ska försöka lägga allt krut på att få undanrensat från vinden denna helg. Vi har en stor container stående utanför huset som bara gapar efter vindsskräp att fyllas med. Hela vardagsrummet är för tillfället fullt av alla kartonger och påsar vi haft däruppe. Nu ska det rensas (om jag kan, är lite ekorre av mig) och kastas. Sen är det bara att fylla vinden igen med det som blev kvar och kanske kommer användas igen till jul, påsk eller annat tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar