Kort om mina senaste år.



lördag 10 september 2011

När det vänder!

Idag har varit en dag när jag kan känna att "det onda" ändå börjar vända. Har kunnat gå mycket mera och sitta riktigt bra. Även om man innerst inne helt klart vet att det kommer vända blir man ändå positivt glad när man riktigt känner att det är så. Det som mest oroar mig är att området kring stomin börjar göra ont och nästan kännas inflammerat. Har ingen lust med att få problem med det men vet inte varför eller om jag gör något fel eller så.Men det får vänta till tisdag då har jag återbesökstid till stomisköterskan och hon kommer kunna hjälpa mig. Tills dess glädjer jag mig åt att det känns bättre att röra på mig och komma ut mera. Nu har jag dessutom sålt bilen vilket gör att jag måste ut mera. Jag använder den för lite och den kostar en hel del. Visst kommer jag sakna den och ännu mera fram till att jag kan börja cykla men det ger sig säkert hur jag klarar detta. Har en del tider denna vecka som jag måste passa men då får jag gå tidigare bara helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar