Kort om mina senaste år.



söndag 11 september 2011

Hösten kommer med stormsteg nu

Tänk snart har vi kommit till mitten av september och hösten har så gott som redan kommit för att stanna även om vi kan ha en massa fina soldagar. Men det gäller att njuta av varje dag som den är. Men regn och rusk kan få en nertryckt hur gärna man än försöker hålla modet uppe. har haft både ne bra och lite dålig dag. Var ute med Selma (vår hund) och lät henne springa fritt på fältet som hon älskar. När jag kom hem hade jag sån magont att jag var dubbel. Aldrig haft den smärtan under hela tiden, alltså var det helt nytt. Efter det har jag fått vila. Usch, inte min stil. Men Erika tog tag i allt som bara hon kan göra och städa hela lägenheten, så fint runt oss har vi och jag behöver bara tänka på tvätten. Men det får bli imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar