Kort om mina senaste år.



onsdag 7 september 2011

Tiden går fort

Tycker tiden försvunnit de här två veckorna. Känns skönt att känna så. Om en vecka är det dags att ta bort stygnen. De ska sitta kvar i tre veckor. Jag hoppas det ska kännas bättre efter det för, o vad svårt det kan vara att sitta. Känns som ett stygn skär in i mig som en kniv. Om två veckor är det återbesök hos kirurgen. Hoppas dessa två veckor går fort fram till dess. Vill så gärna slippa cellgifterna även om jag tror att jag måste få det antingen före nästa operation eller efter. Men nu är det koncentration på att återhämta mig och att gå längre och längre promenader trots allt höstrusk. Regn och blåst är inte kul kombination.

Ikväll ska jag bort. Får ta min sittring med mig, annars kommer jag inte klara av att sitta och äte. Var långe sedan nu jag kunnat vara med på möte med  Leva Livet . Dags att börja planering av Rosa Bandet 2011. Men framförallt är det roligt att bara träffas. Alla "tjejerna" är ett gäng positiva energigivande människor man alddrig kan ha tråkigt med, så det ser jag fram mot. Dessutom är det bra för mig att göra något annat och komma iväg hemifrån. Att ha trevlig är också en form av att bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar