Kort om mina senaste år.



fredag 9 september 2011

Uttråkad!

Jag hatar att känna mig "sjuk". Vill inte erkänna att jag verkligen behöver några veckor på mig innan jag kan orka med. Men just den här tiden mitt emellan är jobbig. Man är vare sig eller. Man befinner sig i något tillstånd där man inte ver riktigt om man verkligen ska vila så här mycket eller om man inte borde upp och hoppa mera. Att gå en kortare promenad varje dag är ok flera gör riktigt ordentligt ont, vilket grämer mig otroligt. Vill gärna sluta med alla värktabletter men det hjälper inte att ta dem heller, det gör ont i alla fall. Detta inte sagt för att gnälla utan för att jag verkligen, verkligen önskar mig mer energi nu, jag vill orka mera, jag vill göra mera. Jag blir uttråkad av att bara vara stil, läsa och se på TV. Det är inte stimulerande tillräckligt och framför allt blir det tröttsamt efter några dagar om man inte verkligen är sjuk med feber eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar