Kort om mina senaste år.



lördag 17 september 2011

Ok-dag!

Idag har jag inte haft någon feber. Trött är jag klart fortfrande och lite yr men skönt att slippa febern. Har inte heller haft fullt så ont i magen som jag haft de senaste dagarna även om inget annat börjat lätta. Har till och med varit hos en vännina och ätit middag. Med sittkudde och halvliggandes efteråt i soffan. Men till slut blev det för mycket. Det kändes klart jätteskönt att komma hemmifrån ett tag. Man blir lite insnöad till slut och det gillar jag inte alls.
Just nu ligger jag i min egen soffa och väntar på "minsta" barnet att komma hem från en fest. Usch, vad jobbigt att alla tre är så stora nu. Hatar klart att jag oroar mig men det är ändå det käraste jag har. Kunde tyvärr inte hämta hem honom eftersom jag nu sålt bilen men lika glad är han för då slipper han skämmas över att bli hämtad och kan åka hem med buss och  flickvännen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar