Kort om mina senaste år.



söndag 18 september 2011

Märkligt!

För mig är det mycket märkligt men idag när jag vaknade var jag fortfarande lite halvtrött och lite misstänksam om hur jag skulle känna mig idag. Blev rätt glad när jag märkte att jag kunde börja plocka lite här hemma. Så jag satte igång, inte allt för hårt. Gick sen och duscha och tog Selma med mig ut för att kasta tidningar. Hon blev så glad och trodde vi skulle gå en längre stund. Jag bestämde mig för att runt kvarterett kunde vi ju gå. Efter halva rundan gick jag dubbelvikt och fick stappla mig fram till närmaste bänk. Jag svor över min egen dumhet över att ha glömt mobilen hemma. Tre bänkar fick jag stanna och sätta mig på innan jag kunde ta sats och komma hem. Sedan har jag inte kunnat stå rak men när jag skulle gå från soffan till köket för att ta ett glas vatten blev helt paff för allt onda var borta, som bortblåst. Sen går jag på toaletten och så börjar det onda komma tillbaka. Finns det en rimlig förklaring till detta, tro? Men nu ska jag lämna nya prover imorgon på sjukhuset och då måste jag fråga. Nu hoppas jag bara att jag ska klara av att gå åtminstone åt ett håll. Men det tar vi imorgon när jag vaknar. Jag har ingen tid att passa, så det är lungnt.

Så vann Spanien EM basket 2011 i Littauen. Viva Espana! Visst hejar jag på dem men även Frankrike var/är bra så lite mer motstånd trodde jag dock på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar