Kort om mina senaste år.



torsdag 15 mars 2012

Bra tecken!

Jag inbillar mig att kroppen idag har börjat återhämta sig och må hyfsat bra för idag har jag börjat äta igen. Har till och med varit hungrig och velat ha mat. Det måste ju vara bra. Även om jag fortfarande är trött och har ont. fast jag har plockat bort de starka tabletterna nu. Kanske fel men jag tror de "svaga" kan räcka nu om jag bar kommer ihåg att det dem var fjärde timme och inte låter tiden gå över, för då sätter den våldsamma smärtan fortfarande i. Hörde att man börjar bli friskare ute i samhället nu och det låter positivt även om jag tror jag fortsätter ha mina vantar på mig ett tag till i affärerena och tvättar mig det där lilla extra fortfarande. Jag menar, visst ska man alltid göra det, men när jag är lite mer rädd för att bli smittad av någon okänd ser jag till att alltid vara ren om händerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar