Kort om mina senaste år.



onsdag 14 mars 2012

Så fin jag blev!

Igår var jag rätt aktiv. Jag cyklade till sjukhuset och jag var ute flera korta promenader med Selma och en hyfsad som jag gick en timmes tid fram och tillbaka till stadsbiblioteket. Inte för det gick så fort men ändå. Kände mig ändå på gång, vilket klart gav bakslag och som ett brev på posten kom febern. Tillsammans med de tråkiga besked jag fått blev jag lite nedslagen först men vaknade ändå efter elva timmars sömn på bra humör och tänkte för mig själv att nä, skam den som ger sig, klart jag ska fortsätta röra ordentligt  på mig och de korta cykelturerna får ändå lungorna till att arbeta lite bättre än gå rundorna och gör att jag hostar bättre och får upp allt som står kvar och bara vill upp. Och än bättre blev mitt humör efter en special behandling i  håret. Ni kan inte ana så fin min väninna gjort mig, med slingor och "finfönat". Jag har aldrig tidigare haft slingor i mitt hår så det känns som värsta lyxen. Jag är så fin så jag borde sätta på min finaste kläderna och gå ut och ha kul. Så, tack, tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar