Kort om mina senaste år.



onsdag 7 mars 2012

Freiburg i Påsk!

Jag hatar att ta starka tabletter. De får mig till att må dåligt på ett annat sätt. Igår behövde jag verkligen lite starkare. Jag snubblade till och tog givetvis tag med armen och fick med en gång smärta i såret. Så ont att jag inte kunde duscha ordentligt utan fick avsluta och gå och be om något för smärta. Naturligtvis fick jag det. Den mesta smärta gick bort men jag var helt borta igår kväll. Jag sov hela natten och vaknar dåsig. Utan att tänka på det fortsätter jag morgonen med en ny likadan tablett vilket har lett till att hela dagen blir suddig. Flimmer för ögonen och en kropp som känns som den gungar. Men jag vill heller inte ha ont. Varför kan det inte finnas något mellanting. Bara lite orolig att jag ska få riktigt ont på tåget nu imorgon. Jag kommer behöva lite starkare då, men jag vill inte känna mig som jag gör. Ja, vi får se hur allt är imorgon. Smärtan har hållt sig så mycket tillbaka att jag kunnat gå en hyfsad promenad och det gjorde mitt humör bättre. Kommer sakna den vackra naturen men om fyra veckor är jag tillbaka igen. Så nu vet jag hur min påsk kommer bli, Liggandes på ett sjukhus i Freiburg med smärtor! Avundsjuk?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar