Kort om mina senaste år.



måndag 19 mars 2012

Tiden kommen!

Jag är glad för idag fick jag kallelse till CT och buk röntgen till på måndag om en vecka. Även om det är tajt med tid ska jag, hoppas jag i alla fall, hinna få svaret till på fredagen eftersom jag åker till Freiburg sedan på söndagkväll med nattåget. Antagligen hinner jag få en tid till min onkolog också. Men jag är mindre glad för jag har fått något riktigt skumt magproblem. Har svårt att stå helt rak upp utan att det verkar något otroligt. Har hållit i sig nu några dagar och blir inte bättre, snarare tvärtom. Vill jag inte ha och jag försöker intala mig att det inte är något konstigt med detta men samtidigt blir det värre och det oroar mig mest. Kanske borta imorgon. Jag tror ändå att det är något med njurarna som spökar men jag är ingen expert. Försöker gå flera och lite kortare rundor med Selma så att hon ändå blir rastad ordentligt varje dag. Försöker cykla också lite varje dag så jag får igång "flåset" riktigt ordentligt, det känns bra efteråt i lungorna. Som om luften blir ordentligt genombytt och genom ventilerad. Vet inte varför, men det känns viktigt för mig inför nästa operation. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar