Kort om mina senaste år.



söndag 11 mars 2012

Tre frågor!

Tre frågor har jag till min läkare. Hoppas jag kan få svar på dem; Vad innebär den nya lungcancern, vad innebär min icke funktionsdugliga njure och kan jag få göra en ny röntgen innan jag åker till Freiburg. Alla tre kan tyckas vara självklart att jag ska få svar på men idag är inget så enkelt. Det tar tid och väntan kan i vissa fall vara avgörande. Klart tröttheten jag har påverkar återhämtningen från senaste operationen men vad kan man göra för njuren i detta läget, kommer man göra något, tänker man göra något? Jag var helt säker på att när jag kom hem skulle här ligga en kallelse till ett läkarbesök där man skulle diskutera detta. Men inte gjorde det det inte. Så mina frågor kvarstår. Både tröttheten och illamåendet är två symptom jag inte kan tycka är positiva att de fins kvar och jag känner att jag hade behövt all styrka. Hur jag än gått igenom alla bakomvarande faktorer kan jag inte se någon annan anledning till njurens break down annat än medicinering. Tror ni någon kommer stå bakom det? Det gör inte jag. Nåväl, få se om hon ringer imorgon eller när det kan tänkas bli. Inget nytt fenomen att jag väntar på att man ska höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar