Kort om mina senaste år.



måndag 12 mars 2012

Här händer det grejer!

Har klart inte fått kontakt med min läkare idag men tänkte skriva ner mina frågor på ett papper och lämna det till avdelningen imorgon och hoppas på svar. Kanske är detta sätt mer effektivt. Det är tre veckor till nästa operation, det hade känts bra med lite svar också.
Idag åkte Emelie tillbaka till Barcelona igen och så blir här så tomt igen. Det är en hektisk tid när hon är här och om det inte händer något så ser hon i alla fall till att det blir fart på oss. Vi fick i alla fall veta att vi levde redan vid frukosten idag när det visade sig att hon tagit fel på flygtiden med några timmar. Den lunga tid vi trodde oss ha var som bortflugen och istället utbrast lätt panik. Kan tilläggas att hon hann med några minuters marginal och att det inte blev något foto till hennes körkort gjort idag heller. Däremot lyckades hon få med sig mina husnycklar, men det var av underordnad betydelse denna gång för vi har Erikas reserv par nu. Dock hann jag haffa Marcus i sista stund innan han hoppade på bussen för sin skoldag så jag slapp bli utelåst. Ja, det händer saker runt denna dam för jämnan. Jag blir alldeles, alldeles yr i hennes omgiving.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar