Kort om mina senaste år.



måndag 26 mars 2012

Röntgen klar

Så har jag gjort röntgen med både njurar och lungor idag. Men när jag kan få svaret har jag ingen aning om. Jag behöver dem till på fredag absolut senast måndag om man kan maila mig svaret. Det bästa hade varit en läkartid men den har jag inte fått förrän den 10:e, när jag ligger nere på sjukhuset ny opererad igen. Vilket jag vet att min läkare visste om. Nu får jag försöka få en ny tid, vilket inte är så enkelt. Får som vanligt ringa varje dag och höra hur det går, men jag är så trött på att alltid behöva vara orolig för något som inte fungerar som det borde göra. Som sagt för att vara sjuk måste man vara bra frisk för att orka vara sjuk. Den andra sidan av det hela är att jag faktiskt är orolig och skulle själv gärna vilja veta resultatet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar