Kort om mina senaste år.



måndag 18 april 2011

Emelie hemma en vecka

Älskar att ha alla tre barnen hemma. Jag känner mig "hel" på något vis eller kanske trygg är rättare att säga. Det känns helt enkelt vant och bra. Jag är både hönsmamma och vill att mina barn ska lära sig att stå på egna ben. Jag är oerhört stolt över att Emelie klarar detta idag. Är övertygad om att både Erika och Marcus också kommer klara detta när tiden är mogen för dem- Vilket jag hoppas dröjer.

Min bil är inte såld :-) men den står fortfarande kvar på verkstaden. Jag får låna en bil tills min egen är klar. Behöver verkligen den just nu. Har inte kunnat storhandla på över två veckor och jag måste, måste åka till sopptippen och kasta en massa kassar som bara står och tar plats och lite småärende som är svårt att nå med bussen. Nu lånar jag bilen till torsdag och sedan ska min egen vara klar.

TACK för en härligt, solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar