Kort om mina senaste år.



måndag 25 april 2011

Vart tog påsken vägen?

Swisch sa det, så var påsken för detta året slut. Emelie tillbaka i Barcelona och efterlämnat sig det vanliga tomrummet som hon gör när hon åker från oss. Glad att hon kommer igen den 9 juni, till Erikas student dagen därpå.

Ljuvligt väder har vi också vilket jag är enormt tacksam för nu när min cellgiftsbehandling sätter igång. Dags igen imorgon efter tre veckors uppehåll. Tyvärr har jag inte fått tid till min läkare förrän den 12 maj. Känns som en evighet till jag får besked om vad som kommer hända mig framtiden. Får luska lite om jag kan få något litet svar från någon om det var positivt (eller negativt som man väl säger i detta fall), alltså att inga fler metastaser finns i min kropp. Det är ju det viktigaste beskedet för min del. Då vet ja att det kan bli operation men klart inte när, men det kan ju vänta på till den 12.

TACK för en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar